10 Kasım 2008 Pazartesi

Hayatım(Günlük veya aylık)

Bugün 10.Kasım.2008 ilk blog yazılarım.Daha önce birkaç denemem oldu ama planlı ve bir şablon altında yazdıgım ilk sayfalar bunlar. Burası my life gibi gözükmesine ragmen bir bakıma kariyerim açısından da önemli.Burda emegi geçen herkese ve sevgili babam Selçuk Özten ve annem Sümeyya Özten'e teşekkür ediyorum.
22.10.2008 çarşamba günü yanınıza geldim. Bir maç vardı sanırım a.madrid-bir ingiliz veya italyan takımıyla maç yapıyordu.Avicenna hastanesinde gözlerimi açtım.(Avicenna da İbni Sina demekmiş yabancı bir isim gibi gelse de avicenna aslından öz be öz bir türk bilgininin yabancılarca söylenen adıymış).Ebem Sayın Pr.Dr.Burcu Özmen Demirkaya sanırım hastanenin ve de çevredeki en iyi doktorlardan biri.Gelişim herkes gibi biraz zor oldu ancak sonunu Allah hayırlı etsin.
23.10.2008 bugün perşembe hala avicennadayım odanın kaloriferleri çalışmıyor ısıtıcı getirdiler ancak ne zaman gidecegim bilmiyorum.
24.10.2008 cuma sonunda evimize geldik.yuvam çok güzel.
25.10.2008 c.tesi dedem ezan okudu.
26.10.08 pazar tatil 27.10.08 ptesi ilk kontrol 28.10.08-09.10.08 günler akıp gidiyor.
Ve 10.10.08 bugün yazılarıma bazı hatırlatmalarla devam edicem mi bakalım Allah(C.c.) bilir.

Hiç yorum yok: